לתיאומים ולהגעה : 0723726294. כתובתינו: מושב נווה ימין הערבה 2, כפר סבא

תאורה בפינת ישיבה לגינה

בכוחה של תאורת גינה להוסיף הרבה אופי ואווירה, להשקיט עיצובים, להדגיש פינות חמד, להשליט אווירה רגועה, לשדר יוקרתיות, להבליט מראה אלגנטי, להבליט פינות נידחות, לחבר בין מוקדים מרוחקים, להשרות תחושת ביטחון, להרחיק אנשים בעלי כוונות זדון וכדומה. מכאן שלצד מגוון פינות ישיבה לגינה שהן גם מעוצבות, גם ניתן למצוא מגוון סיבות פרקטיות, ועל כן לא חסרים שלל פתרונות עבור תאורת גינה, כך שעל כל אחד להבין מה נכון עבורו, במה יותר נכון להשקיע, מאיפה יש להתחיל ואף איפה יש למקם את התאורה.

מגוון קטגוריות

ראשית נציין שניתן למצוא מגוון קטגוריות בטריטוריית תאורת גן. מכאן שניתן למצוא תאורה שקועה לגינה, גופי תאורה צמודי רצפה, מנורות לתליה, תאורת לד לגן, תאורה לפרגולה, ספוטים לגינה, אלמנטים מוארים, עמודי תאורה לגינה, פרוז'קטורים לגינה וכדומה. כאן נוסיף ונציין שיש להבין באיזו קטגוריה מבקשים להתמקד ורק לאחר מכן יש להתחיל לראות דגמים שונים, כאשר לא פעם יש להתאים פריטים ממגוון קטגוריות, ולו כי לצד הרצון לתלות מנורת גינה מעל השולחן שבגינה, גם מבקשים להטמיע ברחבת הישיבה תאורה שקועה, ואף מבקשים להבליט את גינת התבלינים שלצד נקודת הישיבה עם עמוד תאורה.

teura

 

שמירה על שפה אחידה

אם אכן מבקשים לשלב בין מגוון אלמנטים שונים, יש להקפיד לשמור על שפה עיצובית אחידה. מכאן שניתן להיעזר בשירותיו של יועץ מקצועי שעובד בחנות תאורה איכותית. כמו כן נציין טיפ חשוב נוסף עבור בחירת גופי תאורה לגן, נציין שמוטב להגיע אל החנות עם תמונה של פינת הישיבה, כך שניתן לראות אל מול העיניים מהו הצורך, וכיצד נראה האזור שמסביב, ולו עבור התאמה מלאה.

דגשים חשובים

תוספת של גופי תאורה לגינה מאוד חשובה, כיוון שהם הופכים את פינת הישיבה ליותר שלמה, הם מאפשרים ליהנות מפינת הישיבה בשעות החשוכות, הם מוסיפים הרבה יופי ואף מאפשרים ליצור דרך גישה יותר בטוחה. כמו כן נציין שמומלץ ביותר לרכוש קודם כל את פינת הישיבה לגינה ורק לאחר מכן את התאורה, ולו כי לאחר שהריהוט בגן קיים, ניתן להבין יותר לעומק מהם הצרכים והיכן חסרה תאורה.

תאורת לד

תאורת לד לגינה עשויה להוות פתרון חסכוני, פונקציונאלי ומעוצב, כאשר כיום ניתן למצוא מגוון דגמים מרהיבים. בנוסף גם מדובר בפתרון שמתחשב בסביבה והוא אינו מתחמם, כך שללא ספק מדובר בפתרון אידאלי. עוד נציין שמומלץ לבחון את אופי ההתקנה ואת ההתאמה לתנאי חוץ. רכישה מושכלת ונעימה!