לתיאומים ולהגעה : 0723726294. כתובתינו: מושב נווה ימין הערבה 2, כפר סבא

עם אילו אקססוריז הייתם משלימים את ריהוט הבית שלכם?

עיצוב הבית זהו תחום אשר משלב תחתיו אלמנטים רבים ומלבד פריטי ריהוט לגן לבית או מוצרי טקסטיל כולל גם אקססוריז שונים ומגוונים אשר תורמים למראה הכללי ויחד משלימים את התמונה. אילו אביזרים משלימים כדאי לבחור לחלקי הבית השונים? הרשינו לעצמנו לבחור עבורכם אביזר אחד שהוא פשוט MUST לכמה חללים מרכזיים בבית.

מטבח

כיום המטבח תופס מקום מרכזי כמעט בכל בית ורבים אשר מקדישים המון מחשבה לעיצובו. מלבד הפריטים המובנים מאליהם כמו מכשירי חשמל, משטחי שיש או ארונות מטבח מעוצבים, את חוויית הבישול והאירוח אפשר להעצים עם מגוון אביזרים משלימים. נציין כי אין מטבח אשר דומה למשנהו והסיבה היא הדיירים על צרכיהם השונים. עם זאת לכל בעלי המטבחים יש מכנה משותף אחד והוא הצורך בפתרונות אחסון. מלבד ארונות ומזווה חשוב להצטייד גם באביזרי אחסון שונים וצנצנות אחסון נותנות מענה אפקטיבי אך גם מאוד מעוצב, יפה ומרשים. כאשר בוחרים בצנצנות שקופות, התוכן שלהם יהיה כמה שיותר ססגוני ויוסיף המון לחלל. ניתן לסדר אותן במדפים או אף על השיש ולבחור בדגם עם מכסה מעוצב אשר יתאים לקו הכללי.

סלון

הסלון הוא חלל האירוח ובו כל המשפחה מתכנסת בשעות הפנאי. כמו כן זה המקום אליו האורחים מתרכזים לאחר הארוחה. לכן על החלל להיות מעוצב אך גם נוח ופונקציונלי ויש לבחור אבזרים משלימים בחוכמה. אחת הדרכים ליצור פינה נעימה בסלון היא על ידי הוספת שרפרפים. ישנם סוגים שונים של שרפרפים בכל מיני עיצובים והם יכולים לשמש לישיבה, בתור שולחנות צד או אף כבסיס לעציץ או לכל אלמנט עיצובי אחר שרוצים להציג. כמו כן במידה ומגיעים אורחים שרפרף תמיד יכול לשמש כמקום ישיבה נוסף ליד השולחן, הוא יכול להתאים ככיסא לילדים או לסייע לכם כאשר ברצונכם להגיע למקומות גבוהים. באופן כללי מלבד הפן העיצובי יש להם הרבה שימושים, מה שהופך אותם לאקססוריז המושלם.

גינה

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מקדישים זמן ומחשבה לעיצוב הגינה. הגינה היא לא רק שטח החיצוני לבית, אלא חלק בלתי נפרד מהבית. כמו כן היא נקודת המפגש הראשונית של האורחים עם הבית ועליה ליצור רושם חיובי. לכן כל אביזר שתוסיפו יעשה עמה חסד, אולם אין ספק שבמקום הראשון נמצאים העציצים. עציצים ובהם פרחים יכולים לעשות הבדל עצום ולהפוך את החלל החיצוני למעוצב ומרשים. כדי אף להעצים את האפקט, אפשר לבחור עציצים מעוצבים ולא עוד סתם עציצי פלסטיק. ישנם חומרי גלם שונים המשמשים לייצור עציצים כמו למשל פח, פורצלן, חרס ובטון בשלל דגמים ועיצובים מיוחדים.

מרפסת

במידה ואין לכם גינה אלא שאתם חיים במרחב האורבני ונהנים ממרפסת, מומלץ כי תשקיעו בפרטים הקטנים על מנת להפוך את החלל לכמה שיותר ייחודי. אביזרי דקורציה שונים הם אלו שעושים את ההבדל בין חלל מעוצב ומוקפד לחלל מעט סתמי. כמו כן בעזרתם ניתן להביע אמרה ולהקרין את האישיות שלכם. אחת הדרכים ליצירת אווירה במרפסת היא על ידי הצבת נרות שעווה. בין אם על השולחן בחוץ ובין אם בכל מיני נישות או מדפים, אתם יכולים רק לדמיין לעצמכם את האפקט שנרות אלו יצרו כאשר תדליקו אותם בשעת ערב. כדי להפוך את העיצוב לכמה שיותר ייחודי באפשרותכם לבחור בנרות בכמה גדלים וכך ליצור אפקט תאורה מרשים יותר.

נסכם ונאמר שבעזרת אקססוריז אפשר להשפיע על האווירה, לקשר בין פריטי הריהוט השונים ולהפוך את החלל לכמה שיותר מרשים ומעוצב.

פוסטים קשורים

מספר כללים לתכנון קפדני של הגינה

מספר כללים לתכנון קפדני של הגינה מחפשים אחר פתרונות הצללה? אולי עיצוב גינות והקמת גינות?

הדרך לרהט ולאבזר את הגינה

'גינה לי חביבה' - הדרך לרהט ולאבזר את הגינה מי שיש לו גינה קטנה או