לתיאומים ולהגעה : 0723726294. כתובתינו: מושב נווה ימין הערבה 2, כפר סבא

התקנת פרגולות מעוצבות בחצר הפרטית

פרגולות הן חלק מהנוף במרפסות ובגינות פרטיות בישראל וניתן להבין למה. מזג האוויר הים תיכוני מכיל שמש חמימה החודרת עמוק לתוך גינות פרטיות ומפריעה לשלוותם של הדיירים, עד כדי שלא ניתן כלל לשבת בגינה או במרפסת השמש ללא כל פתרון הצללה. מבין פתרונות ההצללה שניתן למצוא בשוק ניתן למנות את הבאים: סוככים מסוגים שונים, רשתות צל, שתילת עצים והפתרון הפופולרי ביותר הוא – התקנות פרגולות מעוצבות בחצר הבית.

פרגולות מגיעות במגוון רב של עיצובים, כמו גם במגוון רב של סוגי עצים באיכויות שונות, כאשר בשנים האחרונות יצטרפו למגרש גם פרגולות מאלומיניום הנחשבות לבעלות מראה קלאסי מיוחד המתאים לבתים המעוצבים בסגנון מודרני.

היתרונות של התקנת פרגולות בחצר הבית

הצללה שאינה אטומה – כידוע, פרגולות עץ אינן אטומות לגמרי, מה שמאפשר חדירת אוויר צח מהצדדים ומלמעלה. למרות שהפרגולה אינה אטומה, עדין ישנה הצללה נהדרת המאפשרת ישיבה תחתיה גם כאשר השמש יוקדת בחוזקה בחודשי יולי אוגוסט בצהרי היום. מעבר לכך, הפרגולה שומרת על ריהוט הגן או על כביסה שתרצו להציב תחת הפרגולה וכך לשמור על הפריטים מפני קרני השמש.

קירוי הפרגולות בחורף – את הפרגולות ניתן לחפות בימי החורף הקרים על ידי בדים מיוחדים אותם מחברים לפרגולה. הקירוי יאפשר לכם לשבת תחת הפרגולה גם כאשר יורדים גשמים ולהישאר יבשים. אם כך, הפרגולה היא נהדרת גם לחודשי הקיץ וגם לחודשי החורף.

תחזוקה קלה – קל מאוד לתחזק את הפרגולות. פרגולת עץ יש למרוח כל כמה שנים סילר או שמן עץ בכדי לרענן את העץ, לעומת זאת פרגולת אלומיניום אין צורך כלל לתחזק, פשוט ליהנות ממנה בכל עונות השנה.

חומרים איכותיים – את הפרגולות ניתן למצוא במגוון רב של חומרים, בין אם אלה חומרי עץ טבעיים ומאסיביים כדוגמת עץ גושני, אלון, דובדבן ועוד. חומר העץ עמיד למשך שנים רבות מפני פגעי מזג האוויר וניתן ליצוא ממנו מגוון רב של יצירות מרשימות ההופכות את הגינה לבעלת מראה כפרי מיוחד. כמו כן, גם חומר האלומיניום נחשב לחזק ויציב, הוא אינו מחליד במגע עם מים ומגיע במגוון עיצובים מרשימים.

עיצובים מיוחדים כיד הדמיון – את הפרגולות העץ והאלומיניום ניתן ליצוא במגוון רב של עיצובים מרהיבים המאפשרים קבלת גינה בעיצוב דומיננטי, כגון פרגולות כפריות למראה כפרי, פרגולות קלאסיות למראה סולידי וכך הלאה. כמו כן, ניתן למצוא מוון רב של עיצובים כגון – פרגולות תלויות, עגולות, מלבניות, אירופאיות ועוד.

פוסטים קשורים

מספר כללים לתכנון קפדני של הגינה

מספר כללים לתכנון קפדני של הגינה מחפשים אחר פתרונות הצללה? אולי עיצוב גינות והקמת גינות?

הדרך לרהט ולאבזר את הגינה

'גינה לי חביבה' - הדרך לרהט ולאבזר את הגינה מי שיש לו גינה קטנה או