לתיאומים ולהגעה : 0723726294. כתובתינו: מושב נווה ימין הערבה 2, כפר סבא

מזנונים: כיצד תמקמו נכון כל פריט בסלון?

הסלון שלכם מהווה לב הבית – המקום בו אתם משתמשים כדי להתכנס לאחר יום ארוך בעבודה, המקום בו הילדים גדלים וצופים בטלוויזיה והחלל העיקרי בבית המשמש לאירוח. תכנון נכון של הסלון יהפוך את הבית כולו למעוצב יותר ויעניק לבית את האווירה החמימה שהילדים יזכרו לאורך שנים. מרבית חדרי המגורים כיום כוללים את מחמי המולטימדיה המוצבים על גבי שידה, מתחמי ישיבה, שולחן קפה ולעתים גם שולחן אוכל. כיצד מסדרים אותם? הכל במאמר הבא.

בחירת המקום בחלל למתחמי הישיבה

כאשר אתם מתכננים את הסלון מומלץ למקם את פינות הישיבה אל מול הקיר שישמש כרקע לטלוויזיה שלכם. הטרנד של טלוויזיות תלויות חולף עובר לו ואנו מתחילים לראות את הטלוויזיה השטוחה מונחת על מזנונים מרשימים שחלקם תלויים באוויר. הסיבה לוויתור של משפחות רבות על תליית הטלוויזיה קשורה לקשוי בשינוי מיקומה וכן לסיכון הכרוך בטלוויזיה התלויה על זרועות בלבד. עם זאת כיום המזנון עצמו החל להיות תלוי בצורה יציבה יותר על הקיר.

כיצד תעצבו סלון קטן?

דירות רבות היום באזור המרכז אינן כוללות חלל גדול כמו זה שאנו רואים בפריפריה – לכן כדאי למקם את הרהיטים השונים בצורה שישאירו את מירב מרחב המחיה. מזנונים כדאי למקם בסמוך לקיר ומולם ליצור מתחם אחר המתוחם באמצעות שטיח או מרבד שכולל את ספות הישיבה ואת השולחן עליו יונח הקפה. על מנת לגרום לחלל להיראות מעט גדול יותר תוכלו לבחור במזנון ארוך וצר עליו תונח הטלוויזיה.

אחרי ככלות הקול והתמונה: דרישות הסאונד המושלם

כאשר אתם מתכננים את מיקום המזנון זכרו כי אחד המאפיינים העיקריים כיום של מערכות הבידור קשור גם לחלוקה של הסאונד. לכן, מזנונים ימוקמו מול מרכז פינת הישיבה. כיום או בעתיד תוכלו למקם את הרמקולים השונים בדיוק בזווית הרצויה עם חלוקה הרמונית ומאוזנת של הרמקולים הקדמיים בשני הצדדים. אם ניתן, השאירו מעט מקום בחלקן העליון של הספות לרמקולים האחוריים בשני הצדדים.

אקססוריז: גם לסלון שלכם

מלבד הריהוט עצמו כדאי לחשוב גם על האביזרים העיצוביים השונים שתרצו להוסיף לבית. אקססוריז שונים שיכולים להיות אגרטל עם פרחים, פסלים ופסלונים, קערת פירות מרשימה או מנורות דקורטיביות המפוזרות בחלל יוסיפו מראה מעודן לבית לצד הדגשת ערכת הצבעים שבחרתם לבית. גם על מזנונים בסלון אפשר למקם לצד הטלוויזיה אגרטל עם פרחים מלאכותיים (כדאי להימנע מאגרטל המכיל מים לצד פינת הבידור),פסלונים קטנים או ספרים המוסיפים עושר תרבותי וחיות לבית.

לסיכום, אלה רק מספר קווים מנחים לעיצוב חדר המגורים שלכם. נסו לשלב גופי תאורה מתאימים שיעניקו אור מזמין וחמים, להוסיף יצירות אמנות על הקירות וצרו לעצמכם מרחב באמירה אישית אליו תשמחו לחזור כל יום. לאורך הזמן תוכלו להוסיף עוד אלמנט זה או אחר – אגרטל או קערה ולרענן את מראה הסלון.

פוסטים קשורים

מספר כללים לתכנון קפדני של הגינה

מספר כללים לתכנון קפדני של הגינה מחפשים אחר פתרונות הצללה? אולי עיצוב גינות והקמת גינות?

הדרך לרהט ולאבזר את הגינה

'גינה לי חביבה' - הדרך לרהט ולאבזר את הגינה מי שיש לו גינה קטנה או