לתיאומים ולהגעה : 0723726294. כתובתינו: מושב נווה ימין הערבה 2, כפר סבא

מתכוננים לימים הלוהטים: טיפים לקראת הקיץ

האמת היא שהקיץ כבר כאן, לפחות בתחושה. הימים נעשים חמים יותר וגם החורף הארוך נדמה לנו כמו זיכרון רחוק. המשמעות ברורה: ממש בקרוב תתחילו לארח קצת יותר ולתכנן ארוחות מפנקות בחצר הבית. רגע לפני שזה קורה כדאי להתחיל להתכונן, ויש לנו כמה טיפים חשובים בשבילכם.

 

תכנון הגינה שלכם

נתחיל, כמובן, מהגינה שלכם. יכול להיות שאתם חולמים לשבת להנאתכם בין עצי הפרי, אלה שיעניקו לכם קצת צל בימים חמימים. יכול להיות שאתם מעדיפים ערוגות פרחים צבעוניות או תבלינים שימלאו את החלל כולו בניחוחות. האפשרויות העומדות בפניכם רבות ומגוונות, וזה בדיוק הזמן לקבל החלטות ולקבוע איך תיראה הגינה החלומית מבחינתכם. שרטטו לעצמכם את החצר המושלמת, הגדירו מה חשוב לכם יותר והקפידו לדייק ככל האפשר כדי לחסוך דילמות בהמשך. דרך אגב, זה גם הזמן לזכור שעם הגינה היפהפייה עשויים להגיע  http://eco-bug.co.il/ כמה אורחים לא רצויים (מעולם המזיקים והחרקים), ולכן רצוי לתכנן גם הדברה מקצועית בהתאם

 

לא לשכוח: נושאי תחזוקה

נושא נוסף שכדאי לחשוב עליו הוא, כמובן, נושא התחזוקה. בהנחה שאין לכם שפע של זמן פנוי, בהחלט רצוי לתכנן את תמהיל הצמחייה שיאפשר לכם לשמור על גינה יפה ומטופחת – בלי לעבוד קשה מדי. צמחים עונתיים תצטרכו להחליף, ואם מדובר בצמחים שדורשים הרבה מים הרי שתצטרכו להקפיד על השקיה תכופה או לכל הפחות, להתקין מערכת השקיה בהתאם. תכנון נכון יחסוך לכם את הדילמות, את האנרגיות, את הזמן וכן – גם את הכסף. לאורך זמן מדובר בהשקעה לא מבוטלת של משאבים, ומומלץ לתכנן אותם מבעוד מועד.

 

השאירו מקום גם לריהוט הגן

צמחייה עשירה וירוקה היא חשובה, עצי הפרי או צמחי התבלין, לכולם יש מקום של כבוד. עם זאת, בין כל השפע הזה כדאי שתהיה לכם גם פינה נעימה לשבת בה. אם כן, הגדירו מראש כמה שטח אתם מקצים לטבע המופלא וכמה לאירוח החברים או לפינת הזולה שלכם. כך תוכלו לבחור גם את ריהוט הגן המתאים, בין אם אתם זקוקים לשולחן אוכל רחב ידיים או לערסל שעליו תנוחו בסוף השבוע עם כוס יין וספר טוב.

 

אנשי המקצוע הטובים ביותר

הכלל הזה נכון לגבי כל מהלך בבית, מתכנון ההדברה, הניקיון או השיפוץ – ועד לתכנון הגינות. בעל המקצוע יידע לכוון אתכם אל המטרות שלכם, ולהפוך את החלומות שלכם למציאות. מאחר והמטרה היא להפוך את החצר למקום נעים ומזמין, עם גינה מטופחת ועשירה, ועם פינה מפנקת משלכם, כדאי להימנע מטעויות ולעשות את זה נכון מהצעד הראשון.

פוסטים קשורים

מספר כללים לתכנון קפדני של הגינה

מספר כללים לתכנון קפדני של הגינה מחפשים אחר פתרונות הצללה? אולי עיצוב גינות והקמת גינות?

הדרך לרהט ולאבזר את הגינה

'גינה לי חביבה' - הדרך לרהט ולאבזר את הגינה מי שיש לו גינה קטנה או