לתיאומים ולהגעה : 0723726294. כתובתינו: מושב נווה ימין הערבה 2, כפר סבא

כך תנצלו את הגינה במשך כל השנה

אם נודה באמת, החורף הישראלי קצר להפליא. גם בחודשי החורף אנחנו נהנים משפע של ימים חמימים ונעימים, ואין ספק שבימים אלה אנחנו יכולים להתרווח על פינות ישיבה לגינה שהן גם מפנקות וגם מכניסות אווירה נעימה ויפה. אם אתם רוצים ליהנות ממנה בלי קשר למזג האוויר, וגם לארח את החברים הכי טובה לארוחה טובה מפעם לפעם, אתם יכולים להשיג את המטרה הזו די בקלות. אז איך הופכים את הגינה למקום שמאפשר לכם לארח בגאווה כמעט בכל יום בשנה?

מוציאים את המטבח החוצה

ארוחות דשנות, בשר על הגריל או מנה טובה שאתם מאלתרים לבקשת האורחים שלכם – לא חסרות לנו סיבות טובות להצטייד בכלי בישול גם בחצר. מעל לכל, זוהי דרך טובה לחסוך זמן ובלגן, ובמקום לסחוב את הסירים והמגשים הנוטפים שמן בין המטבח לחצר, אנחנו יכולים לעשות הכל במטבח החיצוני. במילים אחרות, אם אתם עדיין מנסים לחשב את המסלול המהיר והבטוח מהתנור לפינת הישיבה בחצר, מטבחי חוץ יתגלו כפתרון הרבה יותר יעיל עבורכם.

תכננו פתרון הצללה נוח

בקיץ השמש לוהטת, בחורף הגשם עשוי להטריד. פתרון אחד שמתמודד בהצלחה עם שתי הבעיות הללו הוא פתרון הצללה. כלומר, במקום להישאר בבית גם בימים אפרוריים יחסית, ובמקום להיצמד למזגן ולהתרחק מהגינה המטופחת, גזיבו יאפשר לכם להישאר בחוץ וגם ליהנות מכל רגע. למעשה ישנם היום פתרונות הצללה שונים ומגוונים, החל משמשיות שינעימו את זמנכם על יד הבריכה הפרטית ועד שמשיות גדולות ורחבות שיאפשרו לכם לארח בנחת ליד שולחן הקפה או פינת הזולה האינטימית שלכם.

בחירת חומרי גלם משובחים

אחת הבעיות העיקריות בבחירת ריהוט גינה היא שישנם לא מעט חומרים שידרשו מאיתנו אנרגיות רבות מדי לאורך הדרך. אם כן, לפני שאתם בוחרים מערכת ישיבה, שולחן אוכל או כיסאות לאירוח, עצרו ובדקו את החומר ואת איכותו. ריהוט גינה מאלומיניום או עץ ראטן הוא לרוב פתרון יעיל מאוד, משום שמדובר בחומרים עמידים שישרדו גם את השמש הישראלית הלוהטת וגם את ימי הגשם. לצורך השוואה, חומרים אחרים עשויים להזדקק לחיזוק וליטוש מפעם לפעם, ואילו אחרים ידרשו מכם אחסון במהלך החורף הקר והגשום. אלא שאתם ממש לא צריכים לסגור את הגינה הקטנה למשך החורף, ואין שום סיבה שלא תמשיכו ליהנות ממנה גם כשהטמפרטורות מתחילות לצנוח.

פוסטים קשורים

מספר כללים לתכנון קפדני של הגינה

מספר כללים לתכנון קפדני של הגינה מחפשים אחר פתרונות הצללה? אולי עיצוב גינות והקמת גינות?

הדרך לרהט ולאבזר את הגינה

'גינה לי חביבה' - הדרך לרהט ולאבזר את הגינה מי שיש לו גינה קטנה או