לתיאומים ולהגעה : 0723726294. כתובתינו: מושב נווה ימין הערבה 2, כפר סבא

שלוש דרכים לשדרג את הגינה שלכם

עבור רבים מאיתנו הגינה הפרטית היא הרבה יותר מאשר שטח שנועד לתפאורה בלבד. אנחנו מתייחסים אליה כאל פינת אירוח נפלאה, כזו שאפשר לבלות בה עם החברים, עם המשפחה וגם לבד, עם הקפה של הבוקר או עם כוס היין שחותמת יום עבודה מפרך. אם השקעתם זמן רב בתכנון השטח הירוק, בבחירת פרחים וערוגות תבלינים ובעיצוב הגינה עצמה, הגיע שהזמן שתשדרגו גם את הפינה שבה אתם נשענים לאחור כדי ליהנות מכל הטוב הזה. יש לא מעט דרכים טובות מאוד לעשות את זה, שלוש מהן מוצגות לפניכם, ולכם נותר רק לבחור את הדרך האידאלית עבורכם.

1 – ארוחות דשנות בחצר הבית

החצר הגדולה משמשת לא פעם כדי לארח חברים לארוחות שחיתות שכוללות בשר על האש והמון מטעמים שיכולים להתחרות עם מנות הדגל של השפים המובילים בישראל. עם זאת, אין ספק שיהיה זה נוח הרבה יותר אם רק תוכלו להצטייד במטבח צמוד. כך תחסכו לעצמכם זמן יקר, וגם תוכלו לבלות עם האורחים שלכם בזמן שאתם מבשלים ארוחות גורמה. חפשו מטבח גינה לדוגמה ובחרו בדגם מעוצב שישתלב עם החצר שלכם אבל גם יאפשר לכם נוחות מרבית בזמן שאתם מבשלים.

2 – פינת זולה מפנקת

כשהאורחים עוזבים את הבית ואתם מסיימים לנקות את הבלגן, מגיע לכם להישען לאחור ולנוח. פינת זולה היא בדיוק הדרך לעשות את זה, ואם תציבו בחצר ערסל או נדנדה תהפכו אותה למקום שנעים לשהות בו תחת השמים הכחולים. כמובן שמומלץ לבחור פריטי ריהוט עמידים וחזקים, מחומרי גלם שאינם מתבלים מהר ובעיקר מחומרים שיכולים להתמודד בהצלחה גם מול השמש החזקה. כך תיהנו מהם לאורך שנים, ולא תצטרכו לעבוד קשה כדי לשקם את הנדנדה מדי כמה חודשים.

3 – פתרונות הצללה מתאימים

מאחר והקיץ הישראלי שולט, וגם בחודשים הקרים (על הנייר) אנחנו מוצאים את עצמנו מנגבים זיעה מהמצח ומנסים לשרוד תחת השמש הלוהטת, אין ספק שפתרון הצללה יאפשר לנו ליהנות מהגינה הרבה יותר. גם כאן החלופות רבות ומגוונות, החל מהתקנת פרגולה ועד שימוש בשמשיה או גזיבו שישדרגו את השהות שלכם בחלל הפתוח. תחת פתרון ההצללה שתבחרו תוכלו למקום את פינת הישיבה המרווחת או את הנדנדה שעליה תתרווחו בסוף השבוע. אן ספק שכל אחד מהרעיונות הללו ישדרג את החצר שלכם, וכולם ביחד יהפכו אותו לאטרקציה כיפית במיוחד.

פוסטים קשורים

מספר כללים לתכנון קפדני של הגינה

מספר כללים לתכנון קפדני של הגינה מחפשים אחר פתרונות הצללה? אולי עיצוב גינות והקמת גינות?

הדרך לרהט ולאבזר את הגינה

'גינה לי חביבה' - הדרך לרהט ולאבזר את הגינה מי שיש לו גינה קטנה או