לתיאומים ולהגעה : 0723726294. כתובתינו: מושב נווה ימין הערבה 2, כפר סבא

טיפים לשדרוג המרפסת

אחת הדרכים המדהימות ביותר לנצל ימים שטופי שמש, היא בישיבה במרפסת עם משקה ונשנוש שעושים טוב על הלב. מרפסת משודרגת תגרום לכם לבלות בה יותר, תוך התבוננות בשינויים בתחושת גאווה עצמית. כן, מרפסת מושקעת מעניקה חוויה שונה משאר חלקי הבית, כנראה כי היא משקפת אלמנטים של חופשה ואוויר פתוח

אספנו כמה דרכים פשוטות שיהפכו כל מרפסת למרחב מזמין ומפנק

יש שיגידו שדווקא המרפסת זה החלק הכי חשוב בבית, יציאה למרפסת יכולה להעניק כמה רגעים של חסד בכל שלב של היום. בין אם אתם גרים בעיר או במושב, אם תצאו למרפסת שאתם שדרגתם במו ידיכם, תתרווחו לתוך הפוף, תתבוננו בצמחים ותנשמו עמוק, כל החיים ייראו לכם אחרת!

אז הנה ארבעה טיפים פשוטים ולא יקרים שיהפכו את המרפסת שלכם לעולם שכולו טוב:

  1. השתמשו בריהוט מדליק ונוח

ריהוט נוח למרפסת הוא חובה לכל מי שמעריך את הרגעים הקטעים של האושר. אם אתם רוצים להפוך את החלל החיצוני שלכם למקום ששווה לבלות בו לעיתים קרובות, הוסיפו פריטים פונקציונליים ונוחים. פופים למרפסת יכולים רעיון מוצלח, הם רכים, רך לא יותר מדי ניתן להזיז אותם בקלות ממקום למקום, מלבד זאת, ניתן לעצב פופים למרפסת בדרכים שונות כך שניתן לשבת עליהם בצורה נמוכה או גבוהה או אפילו לשכב עליהם. אם תוסיפו איזה שטיח או מחצלת טובה וכמה כריות נוי נוחות, אתם תהפכו את המרפסת לאזור המועדף עליכם בבית.

  1. הוסיפו צמחים

אחרי שהנחתם כמה פופים למרפסת, הגיע הזמן שתוסיפו קצת ירוק לעיניים. צמחים מטפסים, פרחים וצמחי תבלין יכולים לעשות את העבודה בצורה מדויקת. היו יצירתיים בבחירת האדניות שלכם, פחיות שימורים צבועות בספריי צבע יעניקו למרפסת שלכם את שמחת החיים שחסרה לה, תלו כמה אדניות מהתקרה עם צמח נשרך וכל ישיבה במרפסת תרגיש כמו חופשה באיים הקאריביים.

  1. קצת צל בשעות החמות

אם אתם מבלים במרפסת או בחצר בשעות היום, הדבר האחרות אתם רוצים זה להיחשף ליותר מדי שמש, להזיע או להסתנוור מהשמש. למקרים אלו תוכלו לתלות צלייה, או להתקין גגון מתקפל כך שוכלו לשלוט בכמות האור והצל בכל שעה ביום.

  1. תאורה לנשמה

אחד השלבים החשובים בשדרוג מרפסת הוא הוספת תאורה מתאימה. כך תוכלו גם לשבת במרפסת בשעות הלילה הנעימות, תאורה יוצרת אווירה במרפסת והופכת אותה למקום יותר בטוח לשימוש. תוכלו להוסיף שרשרת נורות שתדגיש את המערה או את הצמחים גם בשעות הערב, פנסים תלויים או אהיל מדליק יעניקו למרפסת מראה מושך ומעניין.

 

כמה מילים לסיכום, מרפסת יכולה להיות מרחב סטנדרטי בלי כל תוספות, והיא יכולה להיות הטוטם שלכם! המקום שאליו אתם הולכים כדי להיטען באנרגיה, להירגע, לקבל השארה שתלווה אתכם לאורך היום. עם כמה פריטים קטנים כל אחד ואחת יכולים לשדרג את המרפסת פלאים. והכי חשוב שיהיה נוח ונעים.

פוסטים קשורים

מספר כללים לתכנון קפדני של הגינה

מספר כללים לתכנון קפדני של הגינה מחפשים אחר פתרונות הצללה? אולי עיצוב גינות והקמת גינות?

הדרך לרהט ולאבזר את הגינה

'גינה לי חביבה' - הדרך לרהט ולאבזר את הגינה מי שיש לו גינה קטנה או