לתיאומים ולהגעה : 0723726294. כתובתינו: מושב נווה ימין הערבה 2, כפר סבא

בחירת מוצרים לגינה – כל האפשרויות החשובות   

אילו מוצרים לגינה חשוב לרכוש על מנת לנצל אותה על הצד הטוב ביותר?

בית עם גינה הוא חלומם של אינספור ישראלים. אלא שרבים מהם, לאחר שהצליחו להגשים זאת, לא באמת יודעים כיצד לנצל את השטח הנוסף הזה בצורה מיטבית, ובסופו של דבר כמעט ולא משתמשים בה, מה שגורם לה להיראות מוזנחת. במקרה שלכם, אסור לכם בשום אופן לתת לזה לקרות. הנה סקירה של מספר מוצרים לגינה שחשוב שתרכשו, על מנת שבאמת תוכלו לנצל אותה, הן פונקציונאלית והן עיצובית.

מערכות ישיבה

על מנת שתוכלו ליהנות כמו שצריך מהגינה שלכם, לארח חברים או סתם להתפנק עם בני המשפחה, חשוב מאוד שתציבו בה מערכות ישיבה איכותיות ונוחות. מגוון המערכות הנמכרות בישראל רחב במיוחד, כשבצמרת הביקושים נמצאות מערכות האלומיניום, הראטן והעץ האיכותי. על עיצוב מערכת הישיבה נאמר רק שעל טעם ועל ריח אין להתווכח, אך חשוב להתאים אותה למראה הכללי של הגינה והחללים הסמוכים לה – הכניסה לבית, הסלון וכמובן ריצוף חוץ. נוסיף ונדגיש את חשיבות ההקפדה על מערכת ישיבה מאיכות חומרים גבוהה. בכל זאת, מזג האוויר (גשם, לחות, חום כבד) עלול להחריב במהירות מערכת באיכות ירודה.

שולחנות ופינות אוכל

קולקציית שולחנות ופינות אוכל מרהיבה שמיועדת במיוחד לגינות, מוצעת לכם ברשתות המובילות, בקשת רחבה של איכויות, עיצובים ומחירים. ישנם שולחנות עץ מרהיבים, שולחנות אלומיניום/ דמוי אלומיניום בעלי מראה יוקרתי, שולחנות בשילוב זכוכית מהודרת ועוד. תוכלו לבחור בין שולחנות עגולים למלבניים, קטנים וגדולים, נפתחים או בעלי גודל קבוע. מה שחשוב: זרימה עיצובית עם הסביבה, וללא פשרות איכות. שולחנות במחיר נמוך מידי ימצאו את עצמם חלודים ושבורים בחלוף זמן קצר בשל תנאי החוץ בגינה שלכם.

נדנדות לגינה

יהיו שיאמרו שמדובר במותרות, ושבוחרים מוצרים לגינה, אפשר להסתדר גם בלי נדנדה. אולי, אבל גינה אמורה להיות חלל שכיף בו, ומה יותר כיף מנדנוד קל בזמן הקפה של הבוקר או היין עם הבעל/אישה בערב? גם עבור הילדים מדובר באטרקציה נעימה. תוכלו לבחור בין נדנדות זוגיות לכאלו עם שלושה מושבים, מאלומיניום או חומרים אחרים, עם תוספות כמו פאנל סולרי, מנורות לד ועוד. ישנן נדנדות במחיר של כאלף ₪ ואחרות העולות כמעט פי חמישה. בשורה התחתונה – זהו מוצר נפלא שמשדרג כל גינה!

עוד מוצרים לגינה שלא כדאי לוותר עליהם

קרוב ל-300 ימי שמש ישנם בישראל מדי שנה, והשהייה בגינה תחת השמש הקופחת עלולה להפוך לבלתי נסבלת. מה עושים? רוכשים שמשיות וגזיבו!

  • שמשיות – בחרו שמשייה מחומרי אל-חלד, כשאלומיניום נחשב לבחירה מצוינת. גם הגודל הוא דבר חשוב כשמדובר בשמשיות, כשגודל רוחב של ארבעה מטרים על עומק שלושה מטרים הוא אידיאלי. שימו לב גם לאיכות הבד ולגובה השמשייה (2.6-2.7 מטר זה הגובה המקובל).
  • גזיבו – אין הרבה מוצרים שמסוגלים לשדרג את הגינה שלכם הן פונקציונאלית והן עיצובית כמו גזיבו. ניתן למצוא גזיבואים בעלי מראה מעוצב אשר מספקים יעילות מקסימאלית בהגנה על השמש. גזיבו במידה 3*3 או 3*4, עם גגון, וילונות פוליאסטר וגובה של 2.6 מטרים לפחות הוא פריט חובה בכל גינה יפה. אל תוותרו עליו.

הקפידו לרכוש את המוצרים החדשים לגינה שלכם דרך חברה איכותית שמקפידה על איכות המוצרים שלה ועל מחירים נוחים, כך שתוכלו ליהנות מהם שנים ארוכות ולנצל היטב את הגינה הביתית הנעימה שלכם.

פוסטים קשורים

מספר כללים לתכנון קפדני של הגינה

מספר כללים לתכנון קפדני של הגינה מחפשים אחר פתרונות הצללה? אולי עיצוב גינות והקמת גינות?

הדרך לרהט ולאבזר את הגינה

'גינה לי חביבה' - הדרך לרהט ולאבזר את הגינה מי שיש לו גינה קטנה או