לתיאומים ולהגעה : 0723726294. כתובתינו: מושב נווה ימין הערבה 2, כפר סבא

איך לשמור ולטפח את הרהיטים בגינה שלנו

הרבה מאוד ישראלים חולמים על בית עם חצר, ואפשר להבין למה: תמיד כיף לשבת עם כוס קפה או יין בגינה וליהנות מהאווירה הפסטורלית, לארח חברים טובים, לאפשר לילדים להשתולל וגם לטפח צמחייה שתאפשר חיבור לטבע. כדי שהגינה תהיה יפה ופרקטית כדאי לרהט אותה, ואחרי שכבר יש רהיטים בגינה חשוב מאוד לשמור עליהם. הטיפים הבאים יעזרו לכם ליהנות מהרהיטים ומהגינה במשך שנים רבות.

הגנה מפני מזיקים

הגינה אטרקטיבית לא רק עבורנו אלא גם לחרקים שונים ועוד בעלי חיים שעלולים להזיק לרהיטים. המסוכנים ביותר לריהוט עץ הם טרמיטים, ואם יש סימן לנוכחות של החרקים זוללי העץ בחצר חשוב להזעיק מיד חברת הדברה מנוסה. הסימן הבולט ביותר הוא תעלות בוץ שהטרמיטים חופרים לעצמם כדי שיוכלו לנוע מתחת לפני הקרקע. גם עכברים וחולדות עלולים לפגום ברהיטי הגינה וזאת בגלל הצורך שלהם לחדד את השיניים באופן קבוע. במקרים אלה הפתרון המומלץ הוא לוכד מקצועי שיציב מלכודות כלוב – ויחזור לאחר מכן כדי לקחת איתו את הכלובים ולשחרר את המכרסמים בחיק הטבע. לשלשת יונים עלולה להוביל לכתמים דוחים בריהוט מכל הסוגים ובפרט ברהיטי מתכת. חברה להרחקת יונים תעזור לכם להרתיע את הציפורים מלהגיע לגינה שלכם, וכדי להסיר כתמים שכבר נוצרו מומלץ להזמין חברת ניקוי מקצועי שמשתמשת עבור ניקוי ספות בירושלים בחומרים ייעודיים וידידותיים לסביבה.

הגנה מפני רטיבות

כל רהיט גינה מעץ עלול להתעוות ואפילו להירקב אם הוא מתרטב יתר על המידה. סכנה נוספת היא עובש. פתרון אפשרי אחד הוא כיסוי ברזנט שיגן על הרהיטים בימים הגשומים, ועוד אופציה הקמת פרגולה עם גג כך שכל הרהיטים יזכו לחיפוי (ובתור בונוס תוכלו לשבת מתחת לפרגולה גם בשעות שבהן השמש עוצמתית בלי לסבול מנזקי הקרינה).

עוד גורם רטיבות נפוץ בארץ הוא הלחות, וכדי להגן על העץ מפניה חשוב לשמן את הרהיטים עם שמן מותאם לסוג העץ לפחות אחת לשנה.

חידוש המראה

גם רהיטי גינה איכותיים דוהים עם השנים. כדי לשמור על מראה שובה לב, ובהתאם על גינה מטופחת ושובת לב, כדאי להשקיע – בתדירות של אחת לשנתיים – בחידוש המראה של הרהיטים. אם הריהוט הוא מעץ ניתן לצבוע אותם עם צבע ייעודי שמספק גם הגנה מהשמש ומפני חרקים. ריהוט מתכת כדאי לנקות באופן שוטף, ואם ישנם כתמים שלא יורדים להיעזר בחברת ניקיון מקצועית. גם ריהוט כזה ניתן לצבוע וכך לחדש את המראה שלו ולהבטיח גינה מושלמת.

פוסטים קשורים

מספר כללים לתכנון קפדני של הגינה

מספר כללים לתכנון קפדני של הגינה מחפשים אחר פתרונות הצללה? אולי עיצוב גינות והקמת גינות?

הדרך לרהט ולאבזר את הגינה

'גינה לי חביבה' - הדרך לרהט ולאבזר את הגינה מי שיש לו גינה קטנה או