לתיאומים ולהגעה : 0723726294. כתובתינו: מושב נווה ימין הערבה 2, כפר סבא

מספר כללים לתכנון קפדני של הגינה

מספר כללים לתכנון קפדני של הגינה

מחפשים אחר פתרונות הצללה? אולי עיצוב גינות והקמת גינות? אנחנו כאן בכדי להדגיש מספר דברים חשובים על הקמת גינות מוצלחת. תכנון גינה מצריך חשיבה מוקדמת ובמקרים רבים, גם הסתייעות באנשי מקצוע.

תכנון ועיצוב גינה מצריך את תשומת הלב שלכם והחשיבה המוקדמת, בין אם אתם עומדים לבלות זמן רב בגינה או פחות. גם אם אתם מבלים את רוב זמנכם בסלון הבית ולא בגינה, אתם עדיין תהיו מעוניינים להתבונן בגינה מעוצבת יפה דרך ויטרינת הבית או מהחלון. ריהוט גינה משפיע רבות על האופן בו הגינה שלנו נראית ומורגשת.

מתכננים לעצב את הגינה המושלמת? היכן מתחילים באמת?

אתם יכולים לרכוש ריהוט גינה מסוגים שונים, כולל ריהוט גינה משולב עץ, ריהוט לגינה עם פרזולים שונים, פינות ישיבה שלמנות ועוד. בכל מקרה, ההמלצה היא לבחור את הריהוט על פי הטעם האישי שלכם, גם אם לפעמים אדריכל הנוף ששכרתם אומר אחרת. תכנון קפדני של הגינה מתחיל בטעם האישי שלכם!

מעצבי גינות מתמקדים גם בנושא הריהוט, אך אין ספק שההתמקדות בצמחייה ובעצים היא חשובה מאין-ערך. מתכננים לשתול בעיקר פרחים בגינה? אולי עצי פרי הנישאים לגובה? חובה לזכור, גיזום עצים, גיזום צמחייה או איך שלא נקרא לזה, צריכים להתבצע במועדים הנכונים.

פתרונות ההצללה האידיאליים לגינת הבית

רוצים גינה מושלמת? כדאי לזכור שאם גוזמים את העצים במועדים הלא נכונים, ההשפעה היא נרחבת ולא בהכרח חיובית. מה זאת אומרת? מאוד פשוט, כאשר אנו גוזמים צמחייה או עצים בתקופה לא נכונה (מבחינת מזג האוויר והעונה כמובן), אנו למעשה פוגעים עמוקות ביכולתו של העץ או ביכולתה של הצמחייה לצמוח ולשגשג בחצר הבית שלנו.

מעבר לצמחייה ועצים בחצר הבית, אנשים מייחסים חשיבות גבוהה גם לנושא של פתרונות ההצללה השונים. באפשרותכם להתקין פרגולה מאלומיניום, פרגולה עץ ועוד סוגים שונים. יחד עם התקנת פרגולות (הן פתרון ההצללה הטוב ביותר), תוכלו גם לברר לגבי התקנת דק עץ, דשא סינטטי מיוחד ועוד.

איך מעצבים ובונים את הגינה המושלמת בבית?

דשא סינטטי הוא מומלץ במיוחד, וכיום כבר ניתן לרכוש דשא סינטטי אשר מרגיש טבעי לחלוטין. אם לא יגידו לאורחים שלכם, סביר להניח שהם בכלל לא יגלו כי מדובר בדשא סינטטי המותקן על פי מטר-רץ. אם מדברים על ריהוט גינה בחצר הבית, חשוב להתאים את הריהוט לשאר הריהוט בבית.

נכון, תוכלו להחליט שאתם רוכשים ריהוט שונה לגמרי מאשר זה שיש בביתכם, וזה לגמרי נתון לשיקולכם. יחד עם זאת, המראה של אחידות הוא בדרך כלל נעים יותר מאשר המראה של בלגן בעיצוב הבית. בין אם בא לכם "להשתגע" עם העיצוב או פחות, יש בפניכם לא מעט אופציות מומלצות בכדי ליצור את הגינה המושלמת. לבסוף, חשוב לשכור גננים מומלצים עבור התחזוקה של הגינה.

פוסטים קשורים

הדרך לרהט ולאבזר את הגינה

'גינה לי חביבה' - הדרך לרהט ולאבזר את הגינה מי שיש לו גינה קטנה או