לתיאומים ולהגעה : 0723726294. כתובתינו: מושב נווה ימין הערבה 2, כפר סבא

בחירת פינת אוכל שתתאים לצרכים ולעיצוב

יש משהו במושג פינות אוכל שעלול להטעות: פינות אוכל לא ניצבות בפינה אלא במקום מרכזי- בבית ואף בסלון. כדי לבחור פינת אוכל שתתאים לצרכים ולרצונות חשוב לאפיין ולהגדיר את השימושים הצפויים בה, את מספר הסועדים, את גודל המקום בבית ושיקולים נוספים שחשוב להידרש אליהם כדי לבצע רכישה מושכלת.

מבחר גדול של פינות אוכל הכוללות שולחנות נפתחים, מרובעים, מלבניים ועגולים, עשויים עץ איכותי (כגון אלון מבוקע עם רגליים מעץ בוק) המבטיח איכות ויציבות, ניתנות להגדלה ומאפשרות, עם זאת, הצבתן במקום שהשטח בו אינו גדול. פינות אוכל במגוון צבעים מאפשר להתאים אותן לקו העיצובי השולט בבית, כדי לשוות לו מראה אחיד.

כדי לשמור על מראה אחיד ניתן לרכוש שולחנות וכיסאות עשויים מאותו חומר, באותו צבע ובאותו עיצוב. עם זאת יש אפשרות לערבב צבעים ובכך ליצור מראה צבעוני, ססגוני, מודרני ובעיקר- צעיר.

כדי להימנע מעגמת נפש חשוב למדוד היטב את השטח המיועד לפינת האוכל ובמקביל את מידות השולחן והכיסאות. אף שחשוב לשבת בנוחות וברווחה, לא פחות חשוב שהאזור לא ייחסם לתנועה וכי השולחן והכיסאות לא ימנעו את חופש התנועה.

השקעה בעיצוב פינת האוכל

היות שפינת האוכל משמשת, בין השאר, גם לאירוח, חשוב להשקיע משאבים בעיצובה, כדי שתיראה מרשימה, איכותית ומושקעת. חשוב להקפיד על מרחק מספיק מקיר או מכל גורם אחר,  80 ס"מ- מטר אחד, על מנת לאפשר ישיבה נוחה. שיקול חשוב במיקום פינת האוכל הוא יצירה ושמירה על חופש תנועה וזרימה חופשית שלה בין המטבח לסלון. על פי רוב פינת האוכל מצויה בין השניים.

מי מכם שמתכננים בית בראשונה בחייהם ייטיבו לעשות אם יתייעצו עם אנשי מקצוע- אדריכלים ומעצבים, כדי למקסם את פוטנציאל התכנון והעיצוב של פינת האוכל ולצמצם, עד כדי ביטול, את המרחק בין הרצוי לבין המצוי. היתרון של הסתייעות בידע ובניסיון של אנשי המקצוע הוא בכך שהם יכולים להגיד לכם מבעוד מועד מה אפשרי, על מה רצוי, אם בכלל, לוותר, ולבחור פינת אוכל שתיתן את המענה הטוב ביותר על מכלול המרכיבים החשובים והרלוונטיים לבחירה.

פינת אוכל פרקטית

היות שפינת אוכל אינה מיועדת לקישוט בלבד- מה שלא מייתר, כמובן, את הרצון להשקיע בעיצובה – חשוב ביותר לבחור כיסאות לפינת אוכל העשויים חומרי גלם איכותיים. זו פינה האמורה לשרת אתכם זמן רב ולכן אסור להתפשר על איכות.

אפשר בהחלט להזמין ולקבל פינת אוכל איכותית ובטיחותית שיהיה בה שילוב מרבי ומיטבי בין נוחות ויופי. אף לא אחד מהשניים בא על חשבון השני. בשורה התחתונה: פינת האוכל היא פינה חשובה ומרכזית בבית, המצדיקה ואולי אף מחייבת את הדיירים להשקיע בתכנונה ובעיצובה את המשאבים הנדרשים, כדי שהם יוכלו להשתמש בה וליהנות ממנה לאורך זמן.

פוסטים קשורים

מספר כללים לתכנון קפדני של הגינה

מספר כללים לתכנון קפדני של הגינה מחפשים אחר פתרונות הצללה? אולי עיצוב גינות והקמת גינות?

הדרך לרהט ולאבזר את הגינה

'גינה לי חביבה' - הדרך לרהט ולאבזר את הגינה מי שיש לו גינה קטנה או