לתיאומים ולהגעה : 0723726294. כתובתינו: מושב נווה ימין הערבה 2, כפר סבא

בחירת מערכות ישיבה לגינה – מה צריך לדעת?

בחירת מערכות ישיבה לגינה – מה צריך לדעת?

ריהוט הוא אלמנט חשוב ביותר בכל מרחב מיושב, אך בעוד רובנו התרגלנו לחשוב בעיקר על המרחבים שבתוך הבתים שלנו, ניתן למצוא אינספור מקומות נוספים הזקוקים לאבזור של סוגי ריהוט שונים. הגינה, למשל, יכולה להיות מקום הרבה יותר נעים ומפנק אם נשקיע את הזמן ואת המאמץ במציאת מערכות ישיבה איכותיות ונוחות שמתאימות לכל אחד ומשרתות אתכם היטב ברוב ימות השנה.

למה חשוב לשים לב כאשר בוחרים פינות ישיבה לגינה?

בשלב הראשון, יש להחליט אילו סוגי רהיטים אתם חייבים להציב בגינה שלכם. במקרים רבים חשוב מאוד שיהיו בה כיסאות בראש ובראשונה – מדובר בצורך מובן, טבעי ומתבקש. אך האם צריך גם שולחן? ומה סוג הכיסאות המועדף? כיסאות מתקפלים שניתן להחביא במחסן בימים הגשומים, או להיפך – כיסאות הדומים יותר לכורסאות, שניתן להטות אחורה וליהנות מהבריזה? כדי שההנאה תהיה מושלמת, אפשר להשקיע גם במשטחים נשלפים המיועדים להנחת הרגליים. אופציות נוספות כוללות ספסלים ארוכים על מנת לארח כמות גדולה יותר של אנשים, וגם נדנדות גינה וכיסאות נדנדה. למעשה, יש מבחר רחב יותר ממה שניתן לחשוב, ועל מנת לנצל אותו בצורה הטובה ביותר, יש להחליט מראש על ההרכב של מערכת הישיבה אותה תרצו.

גורמים חשובים נוספים של מערכות ישיבה

מלבד סוגי הריהוט, פרט חשוב נוסף הוא חומרי הגלם מהם עשויות מערכות הישיבה ועד כמה הן עמידות. בניגוד לריהוט ביתי רגיל, רהיטי הגינה נדרשים להיות עמידים בפני לחות, גשם, שינויי טמפרטורה ותנאי מזג אוויר אחרים. הדבר כולל גם את חומר הבסיס של הריהוט וגם את החיבורים של הריהוט – "המפרקים" שפעמים רבות עשויים להיות נקודת התורפה של המוצר.

כיצד להיות בטוחים שאתם בוחרים בטוב ביותר?

בין אם אתם רוכשים מערכות ישיבה בבנייה אישית או מתוך קטלוג כלשהו, תמיד יש לקרוא את הוראות השימוש ואת המלצות היצרן לגבי תחזוקת המוצרים. כך, אם אין לכם מחסן בגינה והיצרן ממליץ לפרק את הריהוט לקראת התקופות הגשומות – כדאי לחשוב על כך מראש ולרכוש את סוג הריהוט שמתאים לתנאים שלכם, או לחלופין, לרכוש ביתן-מחסן לגינה שפעמים רבות אינו יקר במיוחד, אך בעל ערך רב ומקל משימות רבות בהתנהלות היומיומית שלכם.

רכישת ריהוט איכותי ונוח לגינה היא שלב חשוב ביותר בביסוס החלק הזה של הבית שלכם, וההחלטה הנכונה תאפשר לכם ליהנות משעות רבות של הנאה בשטח זה ותעניק לכם אפשרויות אירוח, לכן קחו את הזמן והשקיעו את הזמן בבחירת מערכות כלבבכם.